Pemulihan Cramp - Tiga Tokoh Common dan Mudah Disediakan

Pemulihan Cramp - Tiga Tokoh Common dan Mudah Disediakan

Sebelum kita melihat beberapa cara kejang, mari kita mengkaji apa kekejangan dan mengapa ia berlaku di tempat pertama.

Kejang adalah kekejangan sekumpulan otot. Pada hakikatnya kumpulan otot boleh menguncup, tetapi mereka tidak boleh lepaskan.

Salah satu sebab yang paling biasa untuk ini adalah kekurangan magnesium dalam diet anda. Magnesium merupakan mineral makro penting dan dianggap oleh ramai ahli terapi kesihatan semula jadi untuk menjadi lebih penting daripada kalsium.

Untuk memastikan anda mendapat magnesium yang cukup dalam diet anda, anda perlu mengambil kira dua perkara. Satu, yang makanan yang kaya dengan magnesium. Dua, yang merupakan sumber yang paling mudah dihadam.

Jadi pertama sekali, makanan yang kaya dengan magnesium adalah bijirin, terutamanya gandum hitam, kekacang seperti kacang dan kacang dan sayur-sayuran berdaun hijau seperti bayam. Ia adalah penting untuk mengetahui bahawa kandungan magnesium makanan ini akan berbeza-beza mengikut sumber itu.

Makanan yang ditanam secara organik cenderung untuk mempunyai kandungan nutrien yang lebih tinggi daripada makanan secara kimia berkembang.

Ini adalah cara yang terbaik untuk mengambil semua nutrien anda - melalui makanan anda. Mengambil makanan tambahan yang perlu jika anda mendapati diet anda tidak boleh membekalkan semua keperluan anda, tetapi ini juga berbeza-beza bergantung kepada pembekal.

Ia adalah perkara biasa untuk mengambil makanan tambahan magnesium yang terdiri daripada hanya magnesium dalam bentuk garam. Tetapi ini adalah secara berasingan, yang dibuat di dalam makmal. Ini bermakna ia tidak boleh diserap serta jika magnesium yang telah berlaku dengan semua mineral yang lain, vitamin dan nutrien lain yang bersama bergantung kepada.

Makanan tambahan terbaik untuk pengambilan magnesium semula jadi yang seimbang adalah alga biru-hijau. Ini adalah makanan super, dalam keseimbangan sempurna, menyediakan semua mineral makro dan mikro anda, banyak vitamin dan nutrien lain.

Cara lain anda boleh menambah magnesium anda dengan amat berkesan, adalah untuk mengambil Phosphoricum tisu garam Magnesium. Ini dibuat dengan cara yang sama sebagai ubat homeopati, tetapi dalam potensi yang sangat rendah. Ini bermakna ia bertindak lebih pada tahap sel, menambahkan semula apa yang hilang. Ia dianggap sebagai salah satu ubat kejang terbaik. Phos Mag boleh didapati di banyak kedai-kedai kesihatan, pakar homeopati dan naturopaths.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar