Keajaiban Arnica Topikal PSC

Keajaiban Arnica Topikal PSC

Sistem hemostatic badan menghalang pendarahan dengan peraturan saluran darah dinding, platelet dan protein plasma. Apabila kecederaan atau trauma atau penyakit menetapkan dalam, pendarahan mungkin berlaku. Proses ini dibahagikan kepada peringkat rendah dan menengah hemostasis. Hemostasis utama melibatkan pembentukan platelet plug di tapak kecederaan dan berlaku dalam masa beberapa saat selepas kecederaan berlaku. Ini adalah ion bertanggungjawab topping pendarahan dari kapilari, arteri kecil dan urat kecil. Hemostasis menengah terdiri daripada reaksi sistem pembekuan plasma yang menyebabkan pembentukan fibrin dan ini biasanya mengambil masa beberapa minit dan adalah penting untuk menghentikan pendarahan dalam saluran darah besar.

Hemostasis berkesan atau pembentukan darah beku memerlukan platelet melekat, melepaskan biji dan pengagregatan platelet, dan ini adalah lebih cepat berlaku apabila terdapat vasodilatation sekitarnya saluran darah bagi memudahkan kapal aliran darah ke kawasan itu.

Arnica (penggunaan topikal) mengandungi Symphyton Officinale (Comfrey) yang mengandungi allantoin, yang proliferant sel yang mempercepatkan penggantian semula jadi sel-sel badan. Ia decree4ases sakit belakang, menurut satu kajian plasebo terkawal oleh Gianetti et al.

Rootlets Arnica mutans mengandungi derivatif thymol yang mempunyai kesan-kesan anti radang. Ia menggalakkan vasodilatation berkesan kapilari darah subkutaneus dan membantu proses penyembuhan biasa dengan memudahkan pengangkutan darah dan cecair melalui pengumpulan dilatasi pembuluh darah subkutaneus. Ini telah terbukti lebih berkesan daripada diclofenac penyembuhan luka sana ke mari untuk pembedahan kaki.

Hypericum perforatum (St John Wort) digambarkan oleh laporan dalam Kajian Cochrane yang menyatakan bahawa ini bukti yang ada menunjukkan bahawa ekstrak hypericum diuji dalam ujian termasuk a) adalah lebih baik daripada plasebo pada pesakit dengan kemurungan utama; b) sama-sama berkesan sebagai antidepresan standard; dan c) mempunyai kesan sampingan yang kurang daripada antidepresan standard. Terdapat dua isu yang merumitkan tafsiran penemuan kami: 1) Walaupun pengaruh ketepatan keputusan kajian dalam ujian plasebo terkawal adalah kurang ketara dalam versi ini terkini tinjauan kami berbanding dengan versi sebelumnya (Linde 2005a), hasil dari lebih ujian tepat masih menunjukkan kesan yang lebih kecil lebih plasebo daripada ujian kurang tepat. 2) Keputusan dari negara-negara bahasa Jerman adalah jauh lebih baik untuk hypericum daripada ujian dari negara-negara lain.

Arnica Topikal PSC - penjagaan Real semula jadi untuk kecederaan yang sehari-hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar